Re: Promocje - przymusowo¶æ

Autor: Michal Jankowski <michalj_at_fuw.edu.pl>
Data: Mon 27 Jun 2011 - 09:41:06 MET DST

"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@telco.one.pl> writes:

> Tak naprawdê twardy obowi±zek jest jeden - je¿eli promocja ma okres
> obowi±zywania umowy d³u¿szy ni¿ rok, oferta powinna byæ dostêpna
> równie¿ dla okresu dwunastomiesiêcznego. I za to mo¿na bekn±æ przed
> Komisj± Europejsk±.

I co ten obowi±zek oznacza, skoro na okres 12-miesiêczny w praktyce
umowa jest INNA? Z innymi cenami oczywi¶cie i z innymi bonusami...
Zreszt± wydaje mi siê, ¿e to w³a¶nie na ten przepis wszyscy lej±, bo
umowy s± do wyboru na 24 i 36 miesiêcy, a na 12 nie.
http://plus.pl/indywidualna/Abonament/NowiKlienci/Promocje/SatysfakcjaMonitorowana/SatysfakcjaMonitorowana.pdf

> Poza tym, z z paru ustaw mo¿na wysnuæ wniosek, ¿e je¿eli co¶ jest w
> d³ugoterminowej promocji, powinno byæ równie¿ dostêpne "z wolnej
> rêki". Przyk³ad - ceny neostrady bez umowy. Z tym, ¿e na ten
> obowi±zek, za przeproszeniem, wszyscy lej±, bo i tak nikt go nie
> egzekwuje.

No ale co - neostradê na czas nieokre¶lony mo¿na mieæ. Telefon
stacjonarny te¿. To kto w takim razie leje?

  MJ