Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Jun 2011 - 23:11:38 MET DST

> (...) Mała firma SOHO która nie
> chce by ich poczta leżała gdzieś poza ich kontrolą bo nie mają pewności
> że na hostingu ktoś się do tego dobierze. (...)

Ale idac tym tropem to wypadaloby nie korzystac z sieci Internet,
poniewaz ISP moga zapisac transmisje itp. Najlepiej wypadaloby miec
niezalezne kabelki do wszystkich odbiorcow poczty bo vpn'y itp to moze
byc za malo.
Nie popadajmy w paranoje - podawanie "bezpieczenstwa" jako powodu za
trzymaniem serwera pod biurkiem w domu, jest niestety kompletnie
nietrafione. Rozwiewajac wszelkie watpliwosci i ucinajac dalsza dyskusje
- nie ma zawodu wymagajacego trzymania serwerka poczty u siebie i tyle.
Tak wiec cala dyskusja stala sie jalowa od dluzszego czasu. I
wymyslanie, ze jakis zawod moze tego wymagac jest brnieciem w slepa ulice.

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno