Re: Vectra ciag dalszy - badziew nad badziewy

Autor: Sergiusz Rozanski <write-only-with-spf_at_media-lab.com.pl>
Data: Fri 17 Jun 2011 - 21:58:46 MET DST
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Message-ID: <slrnivncfm.ngq.write-only-with-spf@dns.media-lab.com.pl>

Dnia 17.06.2011 Maciej Bebenek <mobile.usun.to@bebenek.org> napisa艂/a:
>> jednym sprzedam taniej ale troche gorszy produkt, kt贸ry odemnie wymaga
>> mneijszych koszt贸w dla wymagaj膮cego kleinta ma produkt luksusowy dro偶szy
>> w obs艂udze i tyle...
>>
>> tico i BMW to samochody tylko dla r贸znych klient贸w.
>
> Problem w tym, 偶e najcz臋艣ciej chcecie sprzedawa膰 benzyn臋 po r贸偶nej cenie,
> zale偶nej od warto艣ci samochodu klienta :-(

Chyba nie masz 艣wiadomo艣ci czego wymaga 艂膮cze operatorskie. Najpro艣ciej:
masz problem z masowym 艂膮czem (neostrady i inne) - dzwonisz na callcenter
(20 minut muzyczki, bo na 1000 klient贸w tam jest p贸艂 pani) do osoby kt贸ra
jest (prosz臋 wybaczy膰 za okre艣lenie) 'tania' i umie tylko zanotowa膰 Tw贸j
problem w systemie i go da膰 do obs艂ugi na 2 dzie艅 jak jaki艣 technik
zajmie si臋 problemem z Twoim 艂膮czem - w odpowiedniej kolejce.

W 艂膮czu operatorskim od razu 艂膮czysz si臋 z technikiem siedz膮cym tam
(na zmian臋 24/7) i on niezw艂ocznie analizuje Tw贸j problem i w miar臋
mo偶liwo艣ci go rozwi膮zuje - ma do tego odpowiedni膮 wiedze i uprawnienia
administracyjne i wie o czym opowiadasz.
Chyba nie uwa偶asz 偶e obie oferty kto艣 zamierza sprzedawa膰 w tej samej
cenie?
Received on Fri Jun 17 22:00:03 2011

To archiwum zosta硂 wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 17 Jun 2011 - 22:40:00 MET DST