Re: Poczta G-mail G warta

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Sun 12 Jun 2011 - 23:06:35 MET DST

W dniu 2011-06-12 21:02, Lukasz Kozicki pisze:

> Zacznijmy od tego, że korzystanie z jakiejkolwiek "darmowej" poczty
> do celów prowadzenia działalności firmy jest niepoważne, między
> innymi właśnie z powodów jakie wymieniasz powyżej.

Mam dokładnie taki sam problem z zaprzyjaźnioną firmą korzystającą z
hostowanego exchange'a.
Jednego, czego jestem pewien to fakt, że IP serwera pocztowego, z
którego korzystam, nigdy nie było wpisane do żadnego RBLa. Email bez
załącznika dochodzi, email z załączonym PDF-em jest odrzucany. Botak!
Przy czym to samo wysłane za pośrednictwem serwerów gmaila dociera bez
problemów.
Ot, taki dowcip wysokoopłacanych administratorów hostowanej poczty :-)