Re: Poczta G-mail G warta

Autor: Adam Paluch <adam_at_-ext.com.pl>
Data: Mon 13 Jun 2011 - 12:55:55 MET DST

W dniu 2011-06-12 23:06, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> Mam dokładnie taki sam problem z zaprzyjaźnioną firmą korzystającą z
> hostowanego exchange'a.
> Jednego, czego jestem pewien to fakt, że IP serwera pocztowego, z
> którego korzystam, nigdy nie było wpisane do żadnego RBLa. Email bez
> załącznika dochodzi, email z załączonym PDF-em jest odrzucany. Botak!
> Przy czym to samo wysłane za pośrednictwem serwerów gmaila dociera bez
> problemów.
> Ot, taki dowcip wysokoopłacanych administratorów hostowanej poczty :-)

niekoniecznie, moze to byc clamav :)
Clamav ma uczulenie na PDFy ;) A konkretniej jest taka opcja (zdajesie)
PhishingSignatures albo cos okolo tego.
Zauwazylem u siebie ze czesto (przynajmniej w wersji 0.97 jakikolwiek
PDF byl odrzucany z tego powodu.
Moze "wysokooplacani" nie czytaja logow ? ;)

--
bluuu