Re: Cenzura

Autor: Mruk <tratatata_at_gazeta.pl>
Data: Sun 22 May 2011 - 14:24:42 MET DST

W dniu 2011-05-22 12:35, J.F. pisze:

> Komu by zyc nie dali - POi media KKaczynskiemu i PiSowi,
> czy Ziobrokatura autorowi ? :-)

Ziobro zero dowodzi³ prokuratur±, wydawa³ polecenia. Teraz ¿aden polityk
nie wydaje ju¿ poleceñ prokuraturze.

Pewnie by³ jaki¶ donosik i prokuratura musia³a siê spraw± zaj±æ. I teraz
pytanie czy prokurator nie zbada³ zawarto¶ci strony czy zbada³ i
doszed³, ¿e s± tam obelgi.

Nie wiemy co by³o. Za sam± karykaturê humorystyczn± by czego¶ takiego
nie zrobili.

Media k³ami±. Nie szuka³bym sensacji. Gorzej bêdzie jak umorz±. Takie
przypadki, ¿e siê wpada do kogo¶ do domu o 6 a pó¼niej nie stawia
zarzutów nie powinny siê zdarzaæ. Mo¿na go by³o normalnie wezwaæ.