Re: Cenzura

Autor: J.F. <jfox_xnospamx_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 May 2011 - 12:35:55 MET DST

On Sun, 22 May 2011 09:08:47 +0200, MoonWolf wrote:
>Mruk denied rebel lies:
>
>'Dajcie mi człowieka a paragraf się znajdzie'. Wyobrażasz sobie co by
>się działo gdyby to się wydarzyło za czasów Lecha Kaczyńskiego? Żyć by
>mu nie dali. Tak mi się nasunęło.

Komu by zyc nie dali - POi media KKaczynskiemu i PiSowi,
czy Ziobrokatura autorowi ? :-)

Poza tym wezcie pod uwage jak u nas dziala system - cos tam wspominaja
ze to zadanie z prokuratury - wystarczy jeden donosik szarego
oburzonego obywatela, aby prokurator rozpoczal sledztwo, zlecil
zabezpieczenie dowodow - czyli zatrzymanie komputera i nosnikow
danych, nie wylaczenie strony, no a za rok czy dwa umorzy ..
albo i nie :-)

J.