Re: jako¶ć usług telekomunikacyjnych - koncepcja

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Sun 22 May 2011 - 13:58:15 MET DST
Message-ID: <iraton$dkc$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

> Wyższa opłata np 2-3x od kosztów wizyty jakiegoś informatyka co wystawi
> paragon, a nie sÄ…siada czy wujka Henia ....
>
> A jak "informatyk" sie "pomyli" to sie rozejdzie po ludziach i juz
> więcej nie będzie go nikt zapraszał ...

Dlaczego operator który daje dobry internet ma się obawiać wizyty UKE? I
dalej, jeśli ludzie będą się bali wzywać UKE to jak uczciwy operator
poradzi sobie z nieuczciwÄ… konkurencjÄ…?

Wizyta UKE u konkurencji to jedyna broń jaką posiada. Dlatego karanie
ludzi za to, że składają skargi to kiepski pomysł...
Received on Sun May 22 14:00:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 22 May 2011 - 14:40:01 MET DST