Re: Po debacie o jako¶ci - UKE - wolne wnioski

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Sat 21 May 2011 - 11:50:38 MET DST
Message-ID: <ir81te$vur$5@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

A jakie masz inne wyjście. W takich sprawach musisz dbać o swoje
interesy, bo żaden urzędnik nie będzie dbał o nie za ciebie, np.:

- kupiłeś plazmę, zepsuła się, serwis nie chce jej naprawić
- kupiłeś buty, rozpadły się po 3 dniach
- samochĂłd po naprawie jest w gorszym stanie niĹĽ przed, serwis twierdzi,
ĹĽe wszystko w porzÄ…dku

Dlaczego internet ma mieć odrębny status, własne ustawy, policję i własne
sÄ…dy?

Tutaj chodzi o to by dostarczyć klientowi narzędzia którymi będzie mógł
skutecznie wystraszyć nieuczciwego operatora a w ostateczności nawet
pozwać go skutecznie do sądu.

I to nie będzie 50zł ale poniesione koszty i stracony czas. A to razem
może łatwo się zamknąć czterocyfrowej cyfrze.
Received on Sat May 21 11:55:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 21 May 2011 - 12:40:01 MET DST