Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja - uzupełnienie

Autor: crazy bejbi <tego.adresu_at_nie.ma.wcale>
Data: Sat 21 May 2011 - 11:46:01 MET DST
Message-ID: <ir81lo$r5b$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2011-05-21 11:24, Icek pisze:

> W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
> problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
> dopiero wtedy dzwoniÄ™ do UKE".

Tak - słusznie - dodajemy zatem podpunkt do powyższej napisanej przeze
mnie procedury:

===============

Procedura sprawdzenia:

Sprawdzenie UKE może być wykonane dopiero po definitywnym (na piśmie?)
stwierdzeniu, że po stronie operatora nie ma problemów/usterki i że
operator przejrzał sieć w lokalu abonenta (być może nawet odpłatnie - to
już niech reguluje regulamin operatora) ani nie trwa właśnie np. awaria
sieci.

================

Wojtek

-- 
polecam stronÄ™: www.nartyrowery.pl
największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym
Received on Sat May 21 11:50:02 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 21 May 2011 - 12:40:01 MET DST