W dniu 2011-05-21 11:24, Icek pisze:
> W procedurze powinno być zawsze w pierwszej kolejności: "Zgłaszam
> problem do operatora, gdy operator wyda opinię, że to nie jego wina
> dopiero wtedy dzwoniÄ™ do UKE".
Tak - słusznie - dodajemy zatem podpunkt do powyższej napisanej przeze
mnie procedury:
===============
Procedura sprawdzenia:
Sprawdzenie UKE może być wykonane dopiero po definitywnym (na piśmie?)
stwierdzeniu, że po stronie operatora nie ma problemów/usterki i że
operator przejrzał sieć w lokalu abonenta (być może nawet odpłatnie - to
już niech reguluje regulamin operatora) ani nie trwa właśnie np. awaria
sieci.
================
Wojtek
-- polecam stronę: www.nartyrowery.pl największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowymReceived on Sat May 21 11:50:02 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 21 May 2011 - 12:40:01 MET DST