Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski

Autor: Mikołaj Jopczyński <mikolaj.jopczynski_at_gmail.com>
Data: Fri 20 May 2011 - 14:05:02 MET DST

W dniu 2011-05-20 13:56, JanuszR pisze:
> A w sądzie będzie czekał lat 3 na rozpatrzenie sprawy a nie daj boże
> jeżeli operator odwoła się. Poza tym koszty, nie warto sądzić się gdy w
> grę wchodzą kwoty rzędu 50zł miesięcznie. Wreszcie ostatni aspekt,
> reguła jest taka, że podmiot o większej wiedzy, zapleczu specjalistów
> prawa ma większe szanse w sądzie. Klient wobec operatora na starcie ma
> mniejsze szanse.
> Dla klienta optymalnym wyjściem jest możliwość zmiany operatora. Tej
> możliwości nie będzie dopóki nie jest realizowane już uchwalone prawo
> [...]

Wybacz, ale glupoty gadasz.

Umowa okresla warunki i obowiazki kazdej ze stron, jezeli jedna z nich
sie z niej nie wywiazuje, masz prawo zerwac ja przed czasem bez
konsekfencji. I tyle.

Po co ingerowac w cos, co dziala?

Oczywiscie nie mowie o syt, kiedy jest w danej
miejscowosci/gminie/wsi/powiecie tylko jeden sluszny operator, ktory nie
szanuje swoich klientow.

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online
tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |