W dniu 2011-05-19 22:29, Anna Strezynska pisze:
> Nie mam zamiaru wygłupić się z jakimiś nierealnymi wymaganiami i
> spędzic reszty życia uganiając się z narzędziami pomiarowymi po
> Waszych sieciach a następnie w sądach. Ale trzeba pogodzic się że
> wymagania minimalne będą, bo nie moze byc tak jak to sie czasem
> zdarza, ze klient płaci za 6 Mb a ma świadczone w porywach 0,5
> (świadczone, czyli sprawdzilismy ze naprawdę wina jest po stronie
> operatora). Natomiast zdecydowanie nie popieramy wymagań podobnych do
> wymogu utrzymywania nie mniej niz 90% deklarowanej przepływnosci (bez
> zdefiniowania w dodatku gdzie jest mierzona i jak). Musicie tez
> zrozumieć, ze my mamy to potem wyegzekwować w całym kraju na 50 mln
> linii przewodowych i bezprzewodowych, wiec w naszym interesie jest,
> zeby te regulacje były racjonalne a nie PR-owe.
> Pozdrawiam
> Anna Strezynska
Hm..... mam wrazenie, ze klientow traktuje sie jak stado tepych owiec ....
Dlaczego.
Klient ma umowe na wspomniane 6 mega. Realnie, w ciagu calego miesiaca
osiaga predkosc 0,5 mbit.
I teraz dzwoni do operatora i mowi .... ze cos tutaj jest nie tak...
operator mowi "spadac na drzewo" ....
Klient idzie do sadu i wygrywa.
Po co uke/rzadz/unija ma sie do tego mieszac ?
-- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnlineReceived on Fri May 20 13:25:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 20 May 2011 - 13:40:01 MET DST