Re: Po debacie o jakości - UKE - wolne wnioski

Autor: Zboj <zboj_at__at_mnc.dot.pl>
Data: Wed 18 May 2011 - 14:03:05 MET DST

> Piotrze, jak już Kebab wspomniał to nie jest wątek dotyczący KIKE.
> A komu jak komu - ale Tobie to chyba nie musze opowiadać co działo się na
> walnym.

Ależ dobrze wiem. Dlatego dziwi mnie ciąg dalszy, na publicznym forum,
sugerujący to, co napisałeś wyżej. Dziwadełko. Pewnie na forum rolniczym
może znajdzie się wpis, że odpowiadamy za podwyżki cen cukru. To też nośny
temat.

OK, dość o Walnym KIKE. Niżej napisałem coś o regulacjach i przegięciach
reklamowych. Skupmy się na tym.

Ukłony,

Piotr Marciniak (ISP/KIKE)