Re: Pytania dot. inwentaryzacji

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Fri 06 May 2011 - 09:05:21 MET DST

> Hello Icek,
>
> Thursday, May 5, 2011, 9:28:05 PM, you wrote:
>
> [...]
>
> Ten urzędas naprawdę wszystko z siebie wywrzeszczał Capsem?

ctrl c-v

Mnie najbardziej uraził fakt, że zadaje naprawdę konkretne pytania. I
tam gdzie konkretnie pytam to dostaję obraźliwe odpowiedzi.

A problem z inwentaryzacją wykryłem wczoraj po rozmowie z Panią Prezes.
CHodzi o to, że UKE nie przewidziało, że mogą być operatorzy niemałych
rozmiarów, którzy nie mają inwentaryzacji.

Bo czas 30 dni jest dobry aby dostosować posiadane dane do wymagań UKE
ale to już za mało aby dokonać inwentaryzacji.

Icek