Re: Pytania dot. inwentaryzacji

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Fri 06 May 2011 - 09:15:31 MET DST

W dniu 2011-05-06 08:17, Tomasz ÅšlÄ…ski pisze:

> Dokładnie. Praca w korporacji polega głównie na karmieniu swoimi
> działaniami *systemu* . Czy to ma jakiś sens czy nie - jest zupełnie
> nieistotne, bo jak zaczynasz się zastanawiać i dociekać - odpadasz.
>
> BTW, pogłoski/teorie pojawiające się tu i ówdzie, jakoby 'wielcy' byli
> wcześniej uprzedzeni i doskonale przygotowani do akcji - moim zdaniem
> można między bajki włożyć. Korporacje zrobiły j/w - zgodnie z
> przepisami. Kropka.

1. korporacje mają paszportyzację i doskonale wiedzą jaki mają sprzęt

2. korporacje w 99% nie majÄ… ethernetu do domu i miliona skrzynek na
mieście. Półki znajdują się w góra paru miejscach. Wszystko jest na kupie.

wystarczyło tylko wygenerować XML w formie zjadliwej dla UKE i po temacie.

Mam kontakt u takiego dużego operatora i pytałem jak to robią aby może
się wzorować. Jak zobaczyłem jaki to bubel to stwierdziłem, że zrobię
fajną inwentaryzację. Bo już jest ten czas, że też chcemy wiedzieć co
mamy (to nie tak, że nie wiemy, ale nie jest to w łatwej formie
elektronicznej).

Przez miesiąc ganiałem ludzi, tworzyłem nową bazę danych i masę innych.
W firmie przestawiłem robotę działu rozwojowego. Po miesiącu okazało
się, że nie muszę inwentaryzować przełączników połączonych ethernetem
UTP bo można uznać, że to w "zasięgu węzła".

Zadaję zatem pytania czym się różni paczkord UTP 50 cm od paczkordu
światłowodowego 50cm światłowodowego ? I czemu muszę siedzieć i śledzić
jakieś fora w poszukiwaniu błędów i odstępstw? Nie lubię jak urzędnicy
rozpieprzają koncepcję aby było zrobione dla sztuki.

Jak trzeba robić gówno to robimy. Zdaje mi się, że wszyscy robią. Przykre.

Icek