Re: Pytania dot. inwentaryzacji

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Fri 06 May 2011 - 13:02:26 MET DST

Hello Icek,

Friday, May 6, 2011, 9:05:21 AM, you wrote:

> ctrl c-v

Żenujące. Chamstwo, wrzask i brak szacunku dla języka polskiego.
Jestem znany z ciętego języka w kontaktach z klientami ale za coś
takiego to chyba bym z pracy na zbity pysk wyleciał...

> Mnie najbardziej uraził fakt, że zadaje naprawdę konkretne pytania. I
> tam gdzie konkretnie pytam to dostaję obraźliwe odpowiedzi.

To się nazywa "arogancja władzy" :(
Najczarniejsze czasy komuny mi się przypominają. Choć nawet wtedy
urzędnik sobie na wrzaski na petenta raczej rzadko pozwalał.

> A problem z inwentaryzacją wykryłem wczoraj po rozmowie z Panią Prezes.
> CHodzi o to, że UKE nie przewidziało, że mogą być operatorzy niemałych
> rozmiarów, którzy nie mają inwentaryzacji.
> Bo czas 30 dni jest dobry aby dostosować posiadane dane do wymagań UKE
> ale to już za mało aby dokonać inwentaryzacji.

Telekomy przejęły od TPSA obyczaj prowadzenia pełnej dokumentacji
sprzętu. Poza tym jest to ich obowiązek (paszportyzacja).

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl