Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Paweł <jas_at_nie.doczekal>
Data: Mon 02 May 2011 - 20:47:54 MET DST

W dniu 11-05-02 01:28, JanuszR pisze:

> Konkretnie taniej o 17,45%. Nie rozumiesz idei, nie chodzi o to, że
> przeszkadzają, to jest biznes a czas to pieniądz. Jeżeli klient nie
> dzwoni to oszczędza czas nie tylko mój ale i swój i na tyle to

to chyba nie rozumiesz potrzeb klientów, ale to twoja broszka. podpowiem
tylko że klient nieświadomy będzie dzwonił i zawracał głowę bo kupi
tańsze łącze bez p2p, a potem w miro jedne filmiki będą się ściągały a
inne nie i nie będzie rozumiał dlaczego. albo kolega podeśle mu link
'masz tu śmieszny filmik, kliknij i sobie ściągnij. nie chce ci ściągać?
to co ty masz za badziewny internet, u mnie ściąga bez problemu'.

btw. jak chcesz rozpoznawać ruch torrentowy? udp i zakres portów, czy
zaglądasz do każdego pakietu?

--
Paweł