W dniu 2011-05-02 20:47, Paweł pisze:
> W dniu 11-05-02 01:28, JanuszR pisze:
>>>>> Ale o co chodzi ? Jak to blokowanie p2p ma zapobiegać problemom to
>>>>> zablokuj jak problem zaistnieje, czemu ofertę półinternetu
>>>>> przygotowywać ?
>>>>
>>>> Nie śledzę, użytkowników 24/7, kiedyś spać trzeba i jest wiele spraw
>>>> pożyteczniejszych do przeprowadzenia. Problemu NIE MA nawet kiedy
>>>> użytkownik zawali łącze i ma ŚWIADOMOŚĆ, że zawalił. Stąd oferta
>>>> profilowana, podział użytkowników świadomych i zielonych ale to nie
>>>> działa zupełnie. Ci zieloni w pewnym procencie biorą usługę z której
>>>> NIE
>>>> KORZYSTAJĄ bojąc się ograniczeń, płacą za friko bo mogliby mieć taniej.
>>>> Sprawdza się, że "niewiedza kosztuje" mimo iż chciałbym te koszty
>>>> obniżyć. Określenie "półinternet" może dać co najwyżej pryszcz dla
>>>> którego ściąganie za darmo jest POŁOWĄ sensu internetu. Wierz mi, kiedy
>>>> dorośniesz a przynajmniej zmądrzejesz stwierdzisz, że sensem internetu
>>>> jest przede wszystkim informacja.
>>>
>>> tak konkretnie, to ile taniej chciałbyś sprzedawać ten półinternet?
>>>
>>> ps. swoją drogą, kliencie ci wyraźnie przeszkadzają. dzwonią, głowę
>>> zawracają, nie wiedzą jak sieć działa, i nie chcą się tego nauczyć,
>>> tylko marudzą że im nie działa. może zmień biznes?
>>>
>> Konkretnie taniej o 17,45%. Nie rozumiesz idei, nie chodzi o to, że
>> przeszkadzają, to jest biznes a czas to pieniądz. Jeżeli klient nie
>> dzwoni to oszczędza czas nie tylko mój ale i swój i na tyle to
>
> to chyba nie rozumiesz potrzeb klientów, ale to twoja broszka.
[..]
To w czym problem , skoro nie rozumie to firma upadnie, a wy będziecie
mogli skorzystać z takiej jakiej wam pasuje?!?
I będziecie mieli lepiej.
Received on Mon May 2 23:05:03 2011
To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 02 May 2011 - 23:40:00 MET DST