Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Fri 29 Apr 2011 - 17:24:58 MET DST

W dniu 2011-04-29 17:03, bofh@nano.pl pisze:

> Jak trzymasz się tej pizzy, zamów w dowolnej restauracji pizze z dowozem
> do domu, ale najtańszą, dowiesz się, że musisz zamówić droższą albo
> zapłacić za transport.

Jakbyś nie zauważył, to my właśnie o tym transporcie rozmawiamy. ISP to
taka firma przewozowa, transportująca pakiety z punktu A do punktu B i
odwrotnie. I teraz chodzi o to, żeby pizza nie wystygła w transporcie,
albo żebyś nie powiedział, że trzeba sobie samemu ją wnieść na szóste
piętro. A p2p to stwierdzenie dostawcy, że z salami nie wozimy, bo
salami śmierdzi w wozie.

> Nie odpowiada Ci ta oferta to weź inną.

No to wprowadzamy do ustawy rozwiązanie, że klient niezadowolony z
usługi może ją rozwiązać w każdym momencie, bez żadnego odszkodowania.
Bo jak na razie podpisuję umowę. Realne ceny są dopiero w tzw.
wszechobecnych promocjach, bo bez promłocki kosztuje 220 zł, a z umową
na 24 miesiące 48 zł (ciekawe, kto dopłaca :-P). A po podpisaniu umowy
okazuje się, że to nie działa, to jest za wolne, a w ogóle między 16 a
23 i we wszystkie ferie korzystać się z tego nie da.

> Nikt nie mówi o blokowaniu, ale o ograniczeniu pasma.

CO najmniej dwie osoby z KIKE tak mówią.