Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: <bofh_at_nano.pl>
Data: Fri 29 Apr 2011 - 17:03:32 MET DST

On 29.04.2011 16:36, RoMan Mandziejewicz wrote:
> Hello Bofh,
>
> Friday, April 29, 2011, 1:28:00 PM, you wrote:
>
> [...]
>
> No i co z tego? Różnica zasobów wcale nie jest tak wielka, jak
> próbujecie wmawiać.

Różnica jest bardzo wielka, szczególnie przy wyszukiwaniu źródeł.

> Ależ właśnie o to chodzi. Chodzi o to, żeby pieprzeni dostawcy pizzy
> nie mogli wmówić klientom, że ten ogryzek, który dostarczają, to jest
> pizza, którą sobie zamówili. Bo dostawca najchętniej jedną pizze
> dostarczyłby wszystkim w okolicy i jeszcze chciałby im wmówić, że to
> dla ich dobra.

Jak trzymasz się tej pizzy, zamów w dowolnej restauracji pizze z dowozem
do domu, ale najtańszą, dowiesz się, że musisz zamówić droższą albo
zapłacić za transport.

> Ależ czy ktoś Ci przykłada pistolet do głowy i nakazuje stawianie
> szwedzkiego stołu przy akademiku? Nie odpowiada Ci gastronomia -
> przekwalifikuj się.

Nie odpowiada Ci ta oferta to weź inną.

> Ależ ja jestem klientem. Używającym p2p od przypadku do przypadku a
> rapidshare w ogóle nie. A bronię dla zasady - tak samo jak broniłem
> kiedyś portu 25, którego blokada miała być lekarstwem na całe zło
> świata. Bronię właśnie dlatego, ze potrzebujemy porządnej sieci a nie
> szajki trochę większych urynanetów, wzajemnie trzymających się cenami
> za gardła.
>
> Mnie gówniane 2 Mbps kosztuje miesięcznie 130,38 PLN brutto. Nie jest
> to cena niska i nie zyczę sobie, żeby ktokolwiek za mnie decydował, z
> których aplikacji wolno mi korzystać.

Jak Ci się nie podoba to nie korzystaj. Zamów sobie inne łącze,
przeprowadź się, nie korzystaj z Internetu.

> A ja życzę sobie, żebyś przeczytał do końca, to co właśnie wyciąłeś.
> Powtórzę: z technologii tożsamych z p2p korzystaja również inne
> rozwiązania - chcesz to zablokować? Jakim prawem?
> Technologie rozpraszania przekazu bazująca na p2p w rzeczywistości
> dają mniejsze obciążenie łączy niż prostacka transmisja strumieniowa.

Nikt nie mówi o blokowaniu, ale o ograniczeniu pasma.

--
http://szumofob.eu