Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Fri 29 Apr 2011 - 12:46:13 MET DST

W dniu 29.04.2011 07:43, Ziolko pisze:

> Zrób zestawienie:
> łącze 50GB/m-c i 4 Mbps ruchu p2p .... którego dnia ci łącze spowolni??
To był przykład. Ja bym chętnie zobaczył ofertę np:
- xGB dziennie z prędkością k, reszta do 1Mb
- przy czym yGb tygodniowo z prędkością k, reszta z prędkością i
- proxy HTTP z prędkością j dla plików do lMB

Jednoczenie ogranicza ruch, daje relatywnie szybkie łącza użytkownikowi,
pozwala na stosunkowo większy overbooking i ogranicza/eliminuje ssaczy.

Dzięki czemu jak bym ściągał aktualizację/ISO/ect to łącze byłoby
szerokie a jednocześnie dawałbym gwarancję dostawcy, że mu go nie będę
go wysycał 24/7 co mam nadzieję że odbiłoby się pozytywnie na cenie.

Przykładowo:
x - 5GB
k - 10Mb
y - 8GB