Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Michoo <michoo_news_at_vp.pl>
Data: Fri 29 Apr 2011 - 12:32:50 MET DST

W dniu 29.04.2011 03:14, B.Borkowski / borkow.org pisze:
> Nadal jesteście głusi na argument dotyczący wpływu parametrów i
> zawartości usługi na amortyzacje sieci i jej ovebooking.
Nie, nie jestem głuchy, ja tylko mówię "rozwiąż ten problem inaczej niż
ingerując w treść".

Masz możliwości techniczne utworzenia oferty która będzie atrakcyjna dla
typowego użytkownika a nieatrakcyjna dla ssacza/udostępniacza (i to nie
tylko po p2p) dzięki czemu będzie mogła być atrakcyjniejsza dla fana
p2p. A że to wymaga więcej pracy i finezji niż "tym którzy nie zapłacą
wytniemy p2p? No cóż, za to jest korzystniejsze (zwłaszcza w dłuższym
rozrachunku) i dla Ciebie i dla rynku i dla klientów.

--
Pozdrawiam
Michoo