Re: debata o jako ci - UKE - zapraszamy

Autor: wm <g_at_wm.pn>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 19:50:53 MET DST

Ale jaki CIR taka mapka ma pokazywać? Jak jestem w budynku to na którym
piętrze, w piwnicy czy na dachu? W pokoju głównych czy w WC?
Jeśli na zewnątrz to może być budynek między mną a nadajnikiem?
Może na pustej przestrzeni gdzie nic nie ma dookoła? Ale raczej mało
kiedy spędzam noce na pustkowiu więc mi taki CIR na nic.

Ogólnie ja się zgadzam, że jest źle, że naciągają jak mogą ale jeśli mam
do wyboru ściemniające telekomy i urzędników, biurokratów tworząc
ustawy, przepisy, rozporządzenia na każde swoje widzimisię to wolę
ściemniające telekomy.

Bo teraz tak się właśnie stało, ważne ministerstwo nie mające pojęcia o
temacie stworzyło ustawę nikogo nie pytając o zdanie. Teraz robi
konsultacje jakby tu ją wdrożyć a potem wyśle albo nie do sejmu.
Jutro każe prowadzić pełną księgowość, spisać wszystkie karaluchy w
kanalizacji albo logować każdy bajt.

Takie postępowanie jest znacznie bardziej niebezpieczne niż ściemniająca
konkurencja. Z konkurencją to zawsze chociaż można powalczyć samemu ale
z ministerstwem nie wygramy.

A jeszcze co do CIR-a to raczej jestem pewien, że oni jak trzeba będzie
wpiszą go do swoich umów. Nawet napiszą, że jest 0. Nic to nie zmieni,
ci co potrzebują albo wierzą każdej reklamie kupią jak i teraz kupują.

Informacja jak jest naprawdę jest dostępna bez najmniejszego wysiłku.
Byle reklama kremu odmładzającego, odchudzającego czy upiększającego
bardziej naciÄ…ga fakty.