Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 21:28:14 MET DST

W dniu 2011-04-28 15:02, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> Nie tłumacz mi, proszę, zasady działania internetu, bo sądzę że znałem
> ją nieco wcześniej do Ciebie :-)

hmm skoro tak uważasz ;) , znów robisz założenie ........

skoro znasz zasadę doboru łączy to czemuż to
<cytat>
  Ale mój stan wiedzy podpowiada mi, że koszty te są stałe, niezalezne
od kontentu.
</cytat>

> Narzekać.

Ty możesz sobie pozwolić na narzekanie, ISP działa i rozwiązuje problem.

A ty co proponujesz w/w sytuacji??
Zachowałbyś tą samą cenę?? I proszę uzasadnij.

> Kolega z KIKE pisał wczoraj, że najlepiej mu się działało, jak najtańsze
> łącze w tepsie kosztowało 100zł. Wierzę, ale zdecydowanie nie współczuję.

Nikt od Ciebie nie wymaga współczucia, raczej rozsądnego podejścia do
sprawy.