Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: B.Borkowski / borkow.org <b.borkowski_at_borkow.org>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 15:33:46 MET DST

> Porównujesz nieporównywalne. Bajt jest zawsze bajtem - bez względu na
> to, na jaki port go wyślesz. Nie zmienia się cudownie w coś innego.

Ale czy zrozumiałeś sens ?

Sam w tym wątku wspominasz, że mamy nie tykać treści a zająć się
przesyłem... A ja pokazałem, że tworząc ofertę i różnicując ją pod
kontem z p2p lub bez p2p (ja tak nie robiÄ™, ale rozumiem idee)
dostarczenie usługi kosztuje mnie mniej kiedy p2p nie świadczę, na tej
samej infrastrukturze obsłużę więcej klientów i nie ponoszę dodatkowych
kosztów - dlaczego więc mam Tworzyć UNIWERSALNE oferty. Klient wie za co
płaci - oszczędza...

Co prawda cała ta rozmowa zrobiła się BAAArdzo OT... :-)

--
Bartłomiej Borkowski