Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 17:31:09 MET DST

Hello B.Borkowski,

> Ale czy zrozumiałeś sens ?

A Ty?

> Sam w tym wątku wspominasz, że mamy nie tykać treści a zająć się
> przesyłem... A ja pokazałem, że tworząc ofertę i różnicując ją pod
> kontem z p2p lub bez p2p (ja tak nie robię, ale rozumiem idee)
> dostarczenie usługi kosztuje mnie mniej kiedy p2p nie świadczę, na tej
> samej infrastrukturze obsłużę więcej klientów i nie ponoszę dodatkowych
> kosztów - dlaczego więc mam Tworzyć UNIWERSALNE oferty. Klient wie za co
> płaci - oszczędza...

Jesteś dostawcą pizzy. I g***o Cię obchodzi, czy pizza jest z anchois
czy bez. Jak zaczynasz się tym interesować, to przekraczasz swoje
kompetencje i zaczynasz stanowić zagrożenie dla swobodnego przpływu
pizzy pomiędzy jej wytwórcą a konsumentem.

Nie podoba Ci się, że za dostawę dostajesz kwotę niezależną od
zawartości kuferka - zmień zajęcie, bo na dostawcę się nie nadajesz.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl