Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Ziolko <ziolek70_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 12:19:48 MET DST

W dniu 2011-04-28 11:53, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

> Albo robisz ze mnie, albo z siebie idiotę. To są koszty stałe,
> niezalezne od tego, czy transmitujesz SMTP, video czy VoIP. Natomiast i

Na pewno??

Aby przesyłąć video, p2p potrzebne jest DUŻE pasmo i PRZEZ CAŁY CZAS.

Czyli rezygnujemy z overbookingu i sprzedajemy łącze takie jakie chcesz??

Uważasz, że firmy biorące 10M płacą tyle za łącze co ty??

Kto Ci broni iść do ISP i poprosić o ofertę na Twoje 10M ??

Masz prawo wyboru, korzystaj z niego.

> u dużych, i powoli u małych widac tendencję do płacenia za usługi,
> szczegónie za te, które dany operator sam obsługuje z niemałą marżą.
> Przykładowo, jeden z tzw. dużych zaczął mieć problemy z moim VoIPem.
> Nagle, pewnego pięknego dnia się VoIP popsuł i już. Szybkie sprawdzenie,
> czy ta sama konfiguracja działa na innym łączu, i po krótkiej awanturce
> (nie z hotlinem, tylko wyżej) sytuacja automagicznie wróciła do normy.

I bardzo dobrze. Działania nieuczciwe jak będą piętnowane to ktoś straci
klientów i klient który przejdzie do dobrego ISP tez będzie zadowolony.

Ile ci kazali zapłacić , za korzystanie z Twojego voipa??

> A prędkość jest dla mnie rzeczą wtórną, chociaż wskazuje, co się dzieje
> w sieci

Dzięki temu masz 4 M za 50 PLN.
Zdajesz sobie sprawę, ze cena 12,5 PLN za 1 M jest mało realna??

Wiesz, ze potrzebna utrzymywać serwis/hotline/płacic
prąd/wodę/ogrzewanie/ księgowość etc ....

>i czy overbooking aktualnie wynosi 1:50 czy 1:500.

noooo 1:500 - takiego to nigdy nie widziałem.