Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Rafał Wilk <rw_at_inet_CYFRA6_.pl>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 12:30:53 MET DST

W dniu 2011-04-27 21:02, JanuszR pisze:

> [...] Postaw się w roli
> klienta. On nie musi mieć racji ale z pewnością podobnie jak ja ceni
> sobie święty spokój. Sobie pochlebiam zaś, że mimo iż jestem "marnym
> dostawcą", mimo przytłaczającej konkurencji póki co nie mam zamiaru się
> zwijać, kręci się coraz lepiej a konkurencja inwestuje w call centra.
>
> JanuszR

Mam wrażenie, że kolega niusy.pl, nie musi się w tą rolę specjalnie
wczuwać... Jego roszczeniowe wypowiedzi i tak bardzo przypominają
klienta, który chciałby dostać łącze z super przepustowością, SLA,
oczywiście bez żadnych limitów i najlepiej jeszcze, żeby mu do tego
łącza dopłacać, a na poparcie swoich argumentów wywraca przysłowiowego
kota do góry ogonem (IMO: świadczyć usługę p2p != nie blokować usługi
p2p, to tak nawiasem do wcześniejszych wypowiedzi)

Pozdrawiam,
Rafał Wilk