Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: JanuszR <rniski_at_op.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 21:02:35 MET DST
Message-ID: <ip9p8c$c4t$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

>... To historie marnych dostawców i tyle.
>
>> Trzeba więc pomyśleć za użytkownika.
>
> Przemyśl to jeszcze raz.
>
>> Ja mam spokój, on ma spokój i taniej oraz w pełni funkcjonalne łącze
>> chociażby ssał 24/7 z rapida. Przypomnę ISP Internet SERVICE Provider,
>> czyli dostawca USŁUG a nie tylko drutu z Internetem.
>
> Nie usług tylko usługi internetu (ang Internet Service) ->
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Internet_Service_Provider

Gdyby było jak mówisz nie byłoby całej tej dyskusji. Chodzi o to, że ci
"nie marni" bywa, że dostarczają g. a nie Internet a klient wobec
niewiedzy i machiny telekoma, uwiązany umową jest bezradny. Dlatego
utrzymuję opinię trzeba pomyśleć za użytkownika. Postaw się w roli
klienta. On nie musi mieć racji ale z pewnością podobnie jak ja ceni
sobie święty spokój. Sobie pochlebiam zaś, że mimo iż jestem "marnym
dostawcą", mimo przytłaczającej konkurencji póki co nie mam zamiaru się
zwijać, kręci się coraz lepiej a konkurencja inwestuje w call centra.

JanuszR
Received on Wed Apr 27 21:05:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 Apr 2011 - 21:40:00 MET DST