W dniu 2011-04-27 23:52, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> W dniu 2011-04-27 23:38, Mikołaj Jopczyński pisze:
>
>>
>> Ostatnio klient pisze maila, ze "internet dziala slabo" ....
>>
>> Witki mi opadly
>>
>>
>
> Zarówno z własnego doświadczenia, jak i z opowieści innych wiem, że
> cokolwiek by klient nie napisał/powiedział, i tak będzie potraktowany
> jak idiota. Więc po co się męczyć?
No to moje jest nieco inne.
Ale zastanow sie - dlaczego tak jest .... wczoraj przyjezdzam do
klientki - nie dziala jej net - a via tel sprawdzalismy, ze router jest
ok, "pali" sie wan.
Przyjezdzam - lapek widzi nowa siec - TP-Link HJEk - nawet sie nie
zastanawiam i pytam wprost: kto resetowal router - tylko chwilka ciszy,
bo chyba bylo widac, ze jestem zly: jaaaaaaaaaaaaa, a nie mozna?
I jak tu klientow jak idiotow nie traktowac?
Duze znaczenie ma podejscie klienta - bo jest jakis promil, ktory
otwarcie mowi, ze sie nie zna, ze kable nie wiedzial jak podlaczyc po
malowaniu, ze rozjechal kabel krzeslem - whatever - nie leci w
przyslowiowego ch ...
-- Mikołaj Jopczyński, Tychy Online tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnlineReceived on Thu Apr 28 07:00:03 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 28 Apr 2011 - 07:40:01 MET DST