Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Thu 28 Apr 2011 - 08:04:31 MET DST

Użytkownik "Tomasz Śląski" <tom@kebab.org.pl>

> Pomysł stary jak świat, opssss - przepraszam - stary, jak NASK. Nieliczni
> pamiętają wrzawę, gdy NASK próbowała wprowadzić opłaty per ruch na łączu.

Ale nie z powodu p2p

> A myślisz, że komórczakom o co idzie z limitami transferu?

Ciężko powiedzieć. Dając co miesiąc 130GB, publiczny adres IP i działające
p2p chyba nie liczą na samoograniczanie się użytkownika.

> W tym wątku poruszyliśmy już problem o braku przepustowości na _dosyłach_
> do BTSów. Gdyby wszystko puścili na żywioł, zabrakłoby pasma na rozmowy!
> ZresztÄ… i tak brakuje.

Aa zapomniałem ... jak pewien lokalny dostawca miał "problem z ciągnięciem
pliku" to w totalnym zadupiu gdzie chyba tylko GRPS był ów internet
komórkowy co to taki niby zły jest lepiej działał od tego od dostawcy.

> Przypominam przy okazji, że Neostrada też miała limity transferowe.

Aaa limity. To to nie jest to samo co rozliczanie za przesyłane dane. Ja o
rozliczaniu piszę bo jak komuś ciąży p2p to niech rozlicza za bajty.