Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: JanuszR <rniski_at_op.pl>
Data: Wed 27 Apr 2011 - 22:23:29 MET DST

> Te zapędy są niczym wobec profilowania o jakim piszesz. Uwikłany
> dostawca da zaporową cenę na usługę, którą sam świadczy i na tym skończy
> się wolny wybór użytkownika.
Nie da w warunkach silnej konkurencji.

> To nie jest pod klienta tylko pod dostawcę.
Nie bo klient ma WYBÓR. Co innego byłoby by gdyby miał do dyspozycji
WYŁĄCZNIE bez p2p a w okolicy nie było żadnej innej możliwości odbioru
internetu.

> Niezależnie od problemów z
> p2p Ty będziesz ograniczał dostęp do przeróżnych usług, z których masz
> profity np itv czy voip.
To już podpada o pomówienie. Istotnie mogę to robić dlatego potrzebne
jest dobre Prawo Telekomunikacyjne. Nie widzę niczego zdrożnego w tym
aby móc zaoferować gościowi od backupu Internetu łącza pod niego a
wielbicielowi IPTV łącza o stosownych parametrach. Powtarzam uniwersalne
jest i zawsze będzie kompromisem co oczywiście nie wyklucza go z oferty.

> Stronę amatorską można postawić na neostradzie.
A potem płakać, że muli się i mieć pretensje do dostawcy. Nawiasem
mówiąc istnieją darmowe hostingi dające wiele większą prędkość dostępu
do amatorskiej strony niż neostrada.

JanuszR