Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Biały <maciek_at_comtelnet.pl>
Data: Mon 25 Apr 2011 - 11:25:23 MET DST

On 22 Kwi, 01:39, Anna Streżyńska Prezes UKE
<strezyn...@supermedia.pl> wrote:

> 7 tys operatorów dzwoni do nas, kilkadziesiąt rozmów dziennie, jak
> dotąd 17 błednych loginów odnotowalismy w statystyce. To uwazam że
> jest dobry wynik jak na stan tego systemu. A stan jest kiepski bo
> MSWIA pisalo rozporządzenie przez 9 miesięcy i do konca nie bylo
> wiadomo jak system ma wyglądać. Prosilismy wielokrotnie o pisanie
> maili, bo 5 osób nie jest w stanie obsłuzyc w ciągu dnia pracy tylu
> telefonów, muszą rozłożyć to na godziny poza pracą. Srednia rozmowa
> telefoniczna wg naszych statystyk 8,5 minuty.

Ale jak sie robi takie byki, że w mailu po pierwszym logowaniu jest
napisane :
" Prosimy nie odpowiadać na ten list, gdyż został on wygenerowany
automatycznie. Wszelkie uwagi dotyczące działania systemu prosimy
zglaszać na adres: teleinfrastruktura@teleinfrastruktura.gov.pl"

a piszac na maila otrzymujemy :

<teleinfrastruktura@teleinfrastruktura.gov.pl>: host
    klin.teleinfrastruktura.gov.pl[193.110.137.223] said: 550
5.1.1
    <teleinfrastruktura@teleinfrastruktura.gov.pl>: Recipient
address rejected:
    User unknown in local recipient table (in reply to RCPT TO
command)

to człowiek łapie za te słuchawke i kreci 22...

--
ZodiaK