Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 01:39:42 MET DST

On 21 Kwi, 22:50, Tomasz Śląski <t...@kebab.org.pl> wrote:

> Na jeden loginów, który dostałem "do obróbki" również nie dało się
> zalogować i 'jakaś malapeta' w postaci mojej wieloletniej doświadczonej
> pracownicy również zmuszona była zadzwonić. Jestem zniesmaczony.
>
> --
> Ślązak

7 tys operatorów dzwoni do nas, kilkadziesiąt rozmów dziennie, jak
dotąd 17 błednych loginów odnotowalismy w statystyce. To uwazam że
jest dobry wynik jak na stan tego systemu. A stan jest kiepski bo
MSWIA pisalo rozporządzenie przez 9 miesięcy i do konca nie bylo
wiadomo jak system ma wyglądać. Prosilismy wielokrotnie o pisanie
maili, bo 5 osób nie jest w stanie obsłuzyc w ciągu dnia pracy tylu
telefonów, muszą rozłożyć to na godziny poza pracą. Srednia rozmowa
telefoniczna wg naszych statystyk 8,5 minuty. Rozmowy od 2,5 minuty do
40 minut. Moze się zdarzyć, że jakis mail zostanie pominięty, albo
niezrozumiany. Mimo że decyzja była że nie odbieramy telefonów tylko
odpowiadamy na maile - moi koledzy odbierają ze zwyklego ludzkiego
odruchu wspolpracy. Ja słucham tych rozmów i uważam że jest mnóstwo
osob które w ogole nie zadają sobie trudu żeby zrozumieć co mają
zrobic, tylko chcą żeby ich za rękę przeprowadzic przez caly proces.
No niestety - to trwa. I jest mnóstwo osób które wpisują login błędnie
albo nie wiedzą co to jest i gdzie go znależć. Jesli jest błąd w
loginie to inna sprawa, ale jesli ktos twierdzi że nie widzi loginu w
pismie, a ja mam przed nosem kopię pisma, to sorry.
Loginów nie generuje pracownik tylko system - system zbudowany został
poza uke na podstawie umowy MSWIA z IŁ.
Nie twierdze nigdzie że wszyscy winni tylko UKE niewinne, ale nie
zamierzam się dać zaszczuć, a wysluchuje za ten system juz od wielu
tygodni. Zamierzam zrobic to co do mnie należy i nawet jesli to nie
jest doskonały produkt to nikt mnie o zdanie nie pyta, ustawa
obowiązuje i ją wykonam.

Ponawiam zaproszenie na debate O JAKOSCI i prosze o zglaszanie
prezentacji lub chęci wypowiedzi. Na debacie będą obecni autorzy
założeń do ustawy, czyli przedstawiciele MI - warto żeby debata była
merytoryczna i oparta na doświadczeniach praktycznych.