Re: debata o jakości - UKE - zapraszamy

Autor: Michał Matuszewski <biuro_at_nowonet.pl>
Data: Sat 23 Apr 2011 - 19:36:42 MET DST

W dniu 18-04-2011 22:39, Anna Streżyńska Prezes UKE pisze:
> Zapraszam na debate o jakości uslug, w szczególności uslugi
> internetowej, w związku z planami Ministerstwa Infrastruktury
> wprowadzenia ustawowego wskaźnika jakości
>
> http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead07&news_cat_id=168&news_id=6655&layout=3&page=text
>
> Pozdrawiam
> Anna Strezynska

Mnie to by bardziej na debacie interesowało jakieś podsumowanie:
1. jak się zmieniała ilość ruchu www, mail, p2p przez ostatnie lata?
2. jakie są prognozy zmian tego ruchu uwzględniając okres dwóch lat,
roku, kwartału?
3. jakie wymagania mają dostawcy - np portale
Coraz częściej potrzebny jest większy upload, bo download zwykle jest
większy niż 1mbit.

Prezes TPSA wspominał, że ma w domu łącze 100mbit fdx, jednak nie widzi
potrzeby posiadania takiego łącza teraz, wystarczy 24mbit adsl (2? +?),
jednak co za kilka miesięcy?

pkt 1., 2., 3., ważne osobno dla kabli, jak i wszelkiej maści
bezprzewodowych łączności.

Dlaczego tego szukam?
Jak mam projektować to warto wiedzieć jakie bedzie zapotrzebowanie np za
10, 20 miesięcy.

Co tam się wypisywać - święta są - wrócimy do tematu od wtorku.

Michał