Re: Wywłaszczenie....

Autor: brum <brumbrum_at_onet.eu>
Data: Thu 21 Apr 2011 - 08:10:17 MET DST

>nie przygotowywalismy systemu, tez sie z nim mordujemy, to produkt
>zewnętrzny

co jest produktem zewnetrznym, weryfikator ?
wydawalo mi sie, ze w ktoryms dokumencie jako nazwisko autora widnieje
nazwisko czlowieka, ktory podpisal wezwanie

postaram sie jeszcze raz opisac problem, jezeli go Pani nie dostrzega:
- dostalem wezwanie, urzedowy papier, ktory zawiera odwolania do kolejnych
dokumentow, bo z samego wezwania wiele nie wynika
- wezwanie wymaga danych rzetelnych, w terminie, pod rygorem kary pienieznej
- siadam, przygotowuje, zadaje pytania dodatkowe, chce zrobic sprawozdanie
bez zadnych bledow, nie dlatego, zeby Pani urzad mial mniej pracy, ale
dlatego, ze nie chce kary - motywacja chyba przejrzysta ?
- w trakcie przygotowywania danych zmieniaja sie wymagania
dla mnie to oznacza, ze nalezy termin przedluzac o 30 dni tak dlugo, jak
dlugo beda sie te wymagania zmieniac
to jest uczciwe podejscie

natomiast z Pani wypowiedzie wnioskuje, ze bagatelizuje Pani kwestie
ciaglych zmian wymagan w zakresie danych i uzala sie Pani nad losem
pracownikow (gdyby termin byl dluzszy, to nie musieliby pracowac po
godzinach)
sam siedze po godzinach i nie dostaje nawet czesci wynagrodzenia, ktore
dostaja pracownicy uke, wiec prosze tu po kobiecemu nie jeczec !