Re: Obywatel Piszczyk zaprasza

Autor: starywyga <a_at_a.pl>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 14:51:00 MET

> Nie zdajecie sobie tez Panowie sprawy ilu
> operatorów działa bez wpisu do rejestru i uprawia nieuczciwą
> konkurencję wobec tych którzy sie zarejestrowali, co roku wykrywamy
> około setki. Nie rejestrują sie czesciowo dlatego ze chca uniknąć
> obowiązków (np.obronnych) ale także czesto są to firmy które się
> włamują do cudzej kanalizacji itd.

Większość sobie z tego zdaje sprawę. Nie wiadomo jednak komu
to zgłaszać. i czy w ogóle ktoś się tym zajmie.
Na przykład obok mnie jest trzy takie firmy które nie są ani zarejestrowane
w UKE ani nie prowadzą żadnej działalności. A usługi telekomunikacyjne
świadczą, na dodatek świadczą usługi po 25 zł.
A później klient wymaga od operatora ktory płaci podatki, płaci
wynagrodzenia dla pracowników, płaci ZUS, płaci za łącza operatorskie
a nie DSLa dzielonego na kilkadziesiąt abonentów aby taki operator
miał cene Internetu na tym samym poziomie.

STr