Re: Zapraszam na czat internetowy dot. inwentaryzacji sieci

Autor: Anna Streżyńska Prezes UKE <strezynska_at_supermedia.pl>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 10:00:23 MET

On 16 Mar, 19:48, Icek <i...@do.pl> wrote:

> je eli ustawodawca przewidzia konieczno inwentaryzacji to nie
> pozostaje nam nic innego jak jej dokona .
>
> Przygl dam si ca ej sprawie i jako w tym akurat temacie trudno mi
> zaj stanowisko.
>
> Jestem osob , kt ra sceptycznie przyjmuje wszystkie dodatkowe obowi zki
> (bo kto za to zap aci musi). Jednak tu nie widz ani du ych koszt w
> ani du ych trudno ci.
>
> Ka dy chyba ma zapisane komu i pod jakim adresem wiadczy jak us ug .
>
> Zauwa am tylko problem interpretacyjny tzn. co ju jest infrastruktur
> telekomunikacyjn a co jeszcze ni nie jest.

> [...]

W zeszłym roku już robilismy takie badanie i wyszło że mamy mnóstwo
białych plam, wiec raczej przez rok nie zmienilo sie diametralnie.
Spojrzcie sobie na mapy na naszej www. Macie jeszcze co robić.
http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?news_cat_id=19&news_id=5870&layout=3&page=text&place=Lead01
Problem w tym że nasze mapy, choc w ubieglym roku dzięki Waszemu
bojkotowi niezbyt doskonale, są i tak lepsze niż mapy marszałkowskie,
ktorymi kieruje się Władza Wdrazajaca odmawiając dofinansowania
projektów z 8.4. Od momentu zrobienia naszej inwentaryzacji to ona
będzie decydowala o przyznaniu (lub nie) tych środków. Prawda Was
wyzwoli - czyli lepiej powiedziec prawde i inwestować tam gdzie są
białe plamy i nie wchodzić sobie nawzajem w parade. Jesli nie podacie
danych uczciwie, moze się zdarzyc ze ktoś wejdzie z 8.4. na Wasz teren
a prawdziwe biale plamy zostaną odlogiem albo dostaną odmowę.