Re: UKE + regulacja rynku

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 15:22:17 MET

W dniu 2011-03-13 13:48, dzanus pisze:

> Ale o co chodzi przecież możesz wziąść odrazu i płacić wiecej.
No widzisz - wkoncu uswiadomiles samemu sobie ze to nie jest 15 zl:)
Szkoda tylko tych wszystkich postow i czasu poswieconego przez innych na
czytanie tego.

> Ludzie sÄ… nauczeni instalacji za 1pln i nic tego nie zmieni bo nikt nie
> weźmie kredytu żeby sobie założyć intrnet.
Mylisz siez tym ze nic tego nie zmieni, ale to juz nie problem polskiego
internetu.

> Starczy że masz
> obowiązek informować klienta o tym że zalega i że chcesz go wyłączyć. Według
> mnie to on powinien się tym martwić ze jak do 10 nie zapłaci to zobaczy
> ekran sory net odciety bo nie zabuliles.
Znow sie mylisz - nie masz prawa odlaczac/zawieszac/utrudniac klientowi
dostepu do sieci Internet gdy ten np nie zaplaci. Masz prawo rozwiazac z
nim umowe i ewentualnie wtedy domagac sie zwrotu udzielonych znizek.
Przeczytaj kolego PT bo brak wiedzy w tym temacie to nadal nie problem
polskiego internetu.

> Masz fantastycznie zatem przychodzi ktos z kasa i daje neta 10mbit po 20pln
> bo go na to stać robi swiątło wszedzie leci 3 lata na stratach. Oczywiscie
> wszyscy pójda do niego bo u Ciebie moga Ci powiedziec cześć w każdym
> momencie.
Oczywiscie, ze moze. Zwraca udzielone znizki pomniejszone odpowiednio o
wykorzystany czas zgodnie z PT/regulaminem i idzie do "goscia z kasa".
Jezeli "gosc z kasa" nie stosuje dumpingu to wszystko gra i klient jest
zadowolony.

> Bo jak ktos wyjedzie na miesiąć to
> powinien móc zawiesić usługę a po miesiącu ja odwiesić a nie bujać sie z
> umowami w tÄ… i spowrotem.
Ty tak uwazasz. Zawies sobie w ten sposob np abonament telefonu komorkowego.

> Zostawmy to rynkowi jestem za tym żeby duże telekomy miały drogo a net w
> komórkach i polsatach chodził tak jak chodzi to lepsze dla nas i dla
> klientów w dalszej perspektywie.
Mozemy byc za czym tylko chcemy - i tak nic to nie zmieni. Nigdy nie
bede jednak popieral oszukiwania klientow i w miare mozliwosci zawsze
bede z tym walczyl.
Ps. z uwagi ze zrobilo sie mega OT proponuje z dalsza rozmowa przeniesc
sie na inna grupe dyskusyjna lub popisac sobie maile.

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno