Re: UKE + regulacja rynku

Autor: dzanus <dzanus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 13:48:54 MET

> I jak chcesz skorzystac z promocji by placic 15 zl wiecej?
> "Promocja jest skierowana do:
> 1) Abonentów usługi neostrada, którym w okresie jej trwania umowa na czas
> OKREŚLONY została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony, zgodnie
> z § 10 ust. 3 Regulaminu świadczenia usługi neostrada"

Ale o co chodzi przecież możesz wziąść odrazu i płacić wiecej. Człowieku to
lepiej dla Ciebie i dla mnie, żę moloch TP czy inny nie ma umowy
bezterminowej tanio. Chcesz być jak pck czy karitas a może bawisz się w
matkę teresę z kalkuty? OK rób tak u siebie a mi pozól decydować jak chce
sprzedawać tą pietruszkę.

> A wiec minimalny okres to 13 miesiecy (12 normalnej umowy i minimum 1 tej)

Analogicznie jak wyżej on ma drogo Ty masz taniej wiecj oferta się uzupełnia
jest dobrze po co zmieniać?

> Ja jestem i bylem zawsze za tym by podawac koszty rzeczywiste:
> - 50zl instalacja
> - 200zl koszt sprzetu
> - 40zl abonament
> - 2000zl laptop
> Jak klient chce to za zlotowke to nie ma problemu - sa zagle i inne
> instytucje kredytowe.

Mam zarówno instalację za 1pln jak i za 300pln a nawet drożej w przypadku
nietypowych instalacji i ludzie wolą podpisać umowę terminową. Jest to
lepsze dla klienta i dla mnie ja mam staly wpływ on ma niską opłate
aktywacyjną i kasę którą by wydał na sprzęt poświęca na abonament zamiast
dać przykładowo 350 pln za instalacje ma za to 7 do 12 miesięcy internetu.
Ludzie są nauczeni instalacji za 1pln i nic tego nie zmieni bo nikt nie
weźmie kredytu żeby sobie założyć intrnet. Wiadomo, że net jest
najważniejszy w domu ale w płąceniu za niego jest ostatni. Starczy że masz
obowiązek informować klienta o tym że zalega i że chcesz go wyłączyć. Według
mnie to on powinien się tym martwić ze jak do 10 nie zapłaci to zobaczy
ekran sory net odciety bo nie zabuliles.

> Nie ma, nie istnieje. Klient zawsze w kazdym czasie moze rozwiazac umowe.

Masz fantastycznie zatem przychodzi ktos z kasa i daje neta 10mbit po 20pln
bo go na to stać robi swiątło wszedzie leci 3 lata na stratach. Oczywiscie
wszyscy pójda do niego bo u Ciebie moga Ci powiedziec cześć w każdym
momencie. To jak chcesz robić biznes czy dobrze klientom?

> - nie ma problemu, rozwiazujemy umowe i niech pan przetestuje dostep do
> sieci Internet oferowany przez Pana Zdzicha.

A tu niestety masz beznadziejnie. Bo jak ktos wyjedzie na miesiąć to
powinien móc zawiesić usługę a po miesiącu ja odwiesić a nie bujać sie z
umowami w tą i spowrotem. Pomijam fakt, że to są jakieś określone koszta ale
najgorszy w tym wszystkim jest to że zarówno Ty jak i klient tracicie czas.

> Ja rowniez nie widze, choc zawsze bede popieral kazda inicjatywe
> prowadzaca do nakazu rzetelnego informowania o oferowanych uslugach.

Zostawmy to rynkowi jestem za tym żeby duże telekomy miały drogo a net w
komórkach i polsatach chodził tak jak chodzi to lepsze dla nas i dla
klientów w dalszej perspektywie. Idealnego świata i tak takimi zmianami nie
zrobimy a są ważniejsze tematy niż net.