Re: UKE + regulacja rynku

Autor: dzanus <dzanus_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 21:08:28 MET

> Znow sie mylisz - nie masz prawa odlaczac/zawieszac/utrudniac klientowi
> dostepu do sieci Internet gdy ten np nie zaplaci. Masz prawo rozwiazac z
> nim umowe i ewentualnie wtedy domagac sie zwrotu udzielonych znizek.
> Przeczytaj kolego PT bo brak wiedzy w tym temacie to nadal nie problem
> polskiego internetu.

Sluchaj przeczytaj dokladnie ja napisałem że przed wyłaczeniem musisz
poinformować o tym klienta a nie ze nie masz prawa odłączyć. W sumie to jak
masz dobrze napisaną umowę to możesz go odłączyć bo np obrzuca Cie kurwami a
na koncu okarze się ze ma zawirusowany komputer. Nagle będzie BMT z uwagi na
cokolwiek. Masz prawo odlaczyc za zaleganie w opłatach ale musisz wczesniej
o tym klienta poinformowac.

> Oczywiscie, ze moze. Zwraca udzielone znizki pomniejszone odpowiednio o
> wykorzystany czas zgodnie z PT/regulaminem i idzie do "goscia z kasa".
> Jezeli "gosc z kasa" nie stosuje dumpingu to wszystko gra i klient jest
> zadowolony.

Jak bys ten dumping udowodnił "kolesiowi z kasa"? On moze stosować dowolny
overbooking oraz cena zakupu nie jest jawna? Na pierwszej rozprawie sędzia
by stwierdził ze nie moze sprzedać wiecej niz kupuje :) a co było by dalej i
dlaczego nikt nie założył takiej sprawy np wektrze za 128Mbit lub upc za ich
kosmiczne predkosci? Przecież wiekszość małych opów nawet takiej predkosci
nie kupuje! 30 50 100 moze ktos ma kilka lacz i lacznie ze 200Mbit sa pewnie
i tacy co maja 1G ale zeby 128mbit sprzedawac tak tanio to dopiero dumping!
Muisz zalozyc sprawe! :)) Dumping raczej niemożliwy do udowodnienia pozatym
"koles z kasa" mial by stado dobrych papug ladnie spiewajacych :)

> Ty tak uwazasz. Zawies sobie w ten sposob np abonament telefonu
> komorkowego.

Nie wiem jak jest w komorkach ale w tepsie telefon da sie zawiesic i neo
tez. Placi sie za to cennikowo i regulaminowo ale da sie.

> Ps. z uwagi ze zrobilo sie mega OT proponuje z dalsza rozmowa przeniesc
> sie na inna grupe dyskusyjna lub popisac sobie maile.

Nie dzięki widzę, że nikt nikogo nie przekona do swoich racji
Pozdro z mojej strony EOT :)