Re: UKE + regulacja rynku

Autor: Andrzej Banach <andzio_xl_at_gazeta.pl>
Data: Sun 13 Mar 2011 - 00:16:35 MET

W dniu 2011-03-12 23:38, dzanus pisze:

> Zawierasz umowę która jest nie jest określona czasowo czyli jest
> bezterminowa lub zawarta na czas nieokreślony. W regulaminie tej umowy nie
> widzę informacji aby była zawarta na 1 czy 36 miesięcy.

I jak chcesz skorzystac z promocji by placic 15 zl wiecej?
"Promocja jest skierowana do:
1) Abonentów usługi neostrada, którym w okresie jej trwania umowa na
czas OKREŚLONY została automatycznie przedłużona na czas nieokreślony,
zgodnie z § 10 ust. 3 Regulaminu świadczenia usługi neostrada"

> W czym masz problem podpisujesz na czas okreslony konczy sie umowa to
> bierzesz ta i masz na czas nieokreslony 15PLN wiecej.
A wiec minimalny okres to 13 miesiecy (12 normalnej umowy i minimum 1 tej)

> Jak sie nie podoba to
> masz na czas nieokreślony odrazu i kosztuje wiecej.
O tym wlasnie pisalem i udowodnilem ze nie jest to roznica 15 zlotych a
ponad 230zl. Czyli u wielkich molochow umowa na czas nieokreslony jest
usluga 3 krotnie drozsza od umowy na czas nieokreslony.

> U siebie daj internet na
> rok za darmo instalacje za 1pln i umowę bezterminową. Nawet możesz dorzucić
> komputer gratis albo laptopa ale dlaczego mają wszyscy robić tak samo?
Ja jestem i bylem zawsze za tym by podawac koszty rzeczywiste:
- 50zl instalacja
- 200zl koszt sprzetu
- 40zl abonament
- 2000zl laptop
Jak klient chce to za zlotowke to nie ma problemu - sa zagle i inne
instytucje kredytowe.

> Rozumiem, że to za ciężki orzech do zgryzienia dlatego podpowiem co zrobić.
Nie wiem o jakim orzechu piszesz, gdyz mowa byla o falszywej tezie 15zl
roznicy w mowie na czas okreslony i umowie na czas nieokreslony w tpsa,
ktora skutecznie obalilem.

> Zapewne regulamin sieci którą administrujesz / jesteś właścicielem /
> pracownikiem jest właściwie napisany i posiada tak niezbędny punkt jak
> "zawieszenie usługi na czas - cena ". Ma go czy nie ma?
Nie ma, nie istnieje. Klient zawsze w kazdym czasie moze rozwiazac umowe.

> Klient przychodzi
> panie Andrzej mam umowę na czas nieokreślony ale w tym miesiącu chciałbym
> korzystać z internetu Zdzicha co robimy?
> Odpowiadasz:
- nie ma problemu, rozwiazujemy umowe i niech pan przetestuje dostep do
sieci Internet oferowany przez Pana Zdzicha.

> Widzę idealistę który chce walczyć z wiatrakami. Niestety ja nawet jak bym
> chciał to nie widzę tu żadnego problemu.
Ja rowniez nie widze, choc zawsze bede popieral kazda inicjatywe
prowadzaca do nakazu rzetelnego informowania o oferowanych uslugach.

pozdrawiam

--
Andrzej Banach | NET-KOMP | www.net-komp.net.pl
Miejska Sieć Komputerowa KOLMAN | Internet Kolno