Re: przykład praktyczny :)

Autor: Martin Fox <email_at_somewhere.com>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 13:39:54 MET
Message-ID: <ild56q$9o8$1@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8

On Fri, 11 Mar 2011 13:32:46 +0100, niusy.pl wrote:

> I ktoś odchodzi bo internet mu nie działał przez łikend.

ROTFL
Zobacz jakie czasy usuwania usterek ma Stream, a klient i tak nie
odejdzie, bo ma umowę na 24 miesiące i musiałby tyle zabulić że będzie
płakał i płacił.
Wychodzi u ludzi bark umiejętności czytania ze zrozumieniem, albo w ogóle
czytania. Przecież umowę można (a wręcz należy) przeczytać przed
podpisaniem. A nie później marudzić jaki to "zły ISP" jest, skoro w
umowie nie ma nic o czasie usunięcia awarii, albo że operator ma na to 72h
czasu.
Ale to już za trudne, przeczytać. Lepiej marudzić, do tvn pisać itp.

-- 
Martin Fox
Received on Fri Mar 11 13:40:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 11 Mar 2011 - 14:40:01 MET