Re: przykład praktyczny :)

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 13:32:46 MET
Message-ID: <ild4pe$9jl$1@news.net.icm.edu.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adresu@nie.ma.wcale>

>>>> Powiadam też: "nie wymagaj od sprzętu więcej niż on kosztował." Kupisz
>>>> gówno to gówno masz. Nie przerobisz fiata aby był tam komfortowy jak
>>>> mercedes i tak niezawodny jak bmw ;)
>>>
>>> Nie powinno to się też tyczyć klientów?
>>> Jak chcą mieć 20Mbps za 50zł to niech nie spodziewają się jakości usługi
>>> za 1000zł.
>>
>> Bo za 1000zł oferujesz większe złudzenia ???
>
> Jeżeli większym złudzeniem jest zaterminowanie na routerze bgp
> przepustowości, którą klient wykupił na stałe dla niego - to tak. W
> przypadku pewnych Å‚Ä…cz nie ma overbookingu. Ale to nie sÄ… Å‚Ä…cza "5 Mega za
> 5 dych" ... to są łącza, gdzie klient kupuje np. 4M/4M za 600zł netto.
> Klient dokładnie wie za co płaci.

No i może ten klient wie. Natomiast klienci tego, co jest sprzedawane za
30-50 nie wiedzÄ….

>
> I jeszcze za taki dodatek płaci, jak priorytetowy serwis. Jak się popsują
> na raz dwie rzeczy: to pojedziemy tam gdzie się bardziej opłaca. Policz
> ilu klientów musiałoby być, żeby zarobić 700 zł z kawałkiem brutto ? Ktoś
> kto płaci dużo jest potraktowany priorytetowo dlatego, że płaci dużo ...
> rynek ...

I ktoś odchodzi bo internet mu nie działał przez łikend.
Received on Fri Mar 11 13:35:05 2011

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 11 Mar 2011 - 13:40:01 MET