>> To my chyba jakiś super serwis mamy bo np. serwis dzwoni tym domofonem
>> do klienta, żeby otworzył drzwi.
>>
>> Przedstawiane tu problemy są w mojej ocenie wirtualne. Nigdy brak kodu
>> do domofonu nie zatrzymał naszego serwisu przed naprawą dużej usterki.
>
> Wychodzi na to, że dla ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. O północy też
> dzwonisz po ludziach, żeby cię wpuścili do klatki ? a potem np. żeby
> pożyczyli klucz od piwnicy :)))
jeżeli ten klient zgłasza awarię to czemu nie
To nie chodzi o to, że dla mnie jest niemożliwe tylko staram się
otworzyć Wam oczy, że to wymaga wysiłku własnego a nie podania
wszystkiego na tacy.
Zamknięty domofon nigdy nie był problemem bo idziesz naprawiać usterkę
na zlecenie klienta! I co on Cię nie wpuści ?
Icek
Received on Wed Mar 9 10:50:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 09 Mar 2011 - 11:40:02 MET