On Tue, 8 Mar 2011 15:34:32 +0100, niusy.pl napisa³:
>
> U¿ytkownik "Lee" <lee23@poczta.onet.pl>
>
>>
>> I dlatego najpro¶ciej jest wprowadziæ, zamiast tych wszystkich chorych
>> proponowanych zapisów o gwarancjach na poziomie 90%, obowi±zkowy wpis do
>> umowy o szybko¶ci gwarantowanej. Wtedy brak szybko¶ci
>> gwarantowanej->zg³oszenie awarii przez klienta, czas awarii ponad 12
>> godzin = mo¿liwo¶æ z³o¿enia reklamacji i odliczenia 1/30 abonamentu
>> miesiêcznego. A szybko¶ci gwarantowane ka¿dy ustali sobie sam i
>> odpowiednio wyceni takie taryfy.
>
> Na grzyba mi 1/30 abonamentu jak np przez ca³y ³ikend nie mog³em korzystaæ
> ?! Co mi po 1/30 jak internet chodzi kulawo codziennie wieczorem kiedy nawet
> nie da siê zg³osiæ reklamacji ? To s± wszystko jakie¶ bezsensy. Jedynym
> sposobem na z³ego dostawcê jest zmiana na lepszego. U³atwiaj±c
> natychmiastow± zmianê dostawcy masz praktycznie pewno¶æ, ¿e s³abi zostan±
> wyeliminowani. Tylko do tego trzeba wyeliminowaæ umowy terminowe z rynku.
To równie skutecznie wyeliminuje pod³±czenie za z³otówke, i "plusikowe"
-- #begin 755 signature.exe [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB Proud to be 100 percent microsoft free. op. TomekReceived on Tue Mar 8 19:25:02 2011
To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 19:40:01 MET