Re: przykład praktyczny :)

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 15:54:13 MET

Użytkownik "Ziolko" <ziolek70@interia.pl>

> nie ma sprawy ....
> ja z chęcią ci podłączę za 3 tys PLN i za każdy dzien po 500 PLN ??

A ja myślisz kupię ?

> acha za demontaż to tylko 1 tys PLn.

Już wiem, to co postuluję wszędzie by infrastruktura była własnością
lokalną. I jak się lokalna społeczność nie umie zorganizować w sprawie
klucza czy czego tam bądź to ponosi konsekwencje, ale żeby klient miał
ponosić konsekwencje za wszystkich to kompletna głupota jest. Nie na tym
jego rola polega !!!

> Dalej ci się podoba pomysł??

Mnie się wydaje, że Ty nie rozumiesz czym różni się klient od usługodawcy.