Re: przykład praktyczny :)

Autor: niusy.pl <dsfds_at_niusy.pl.invalid>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 14:22:37 MET

Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl>

> trzeba mieć agregat, podłączasz i po temacie.

Fajnie. Mam agregat To teraz jeszcze napisz jak ten agregat mam wnieść
do budynku jeśli nie ma na miejscu administratora który mnie wpuści do
pomieszczeń? Nie mówiąc już o tym że agregatu nie odpalę w
pomieszczeniu. Problem w tym że nie ma innej lepszej lokalizacji węzła.

--
Dlatego klienci zaczynają wybiera internet komórkowy