Re: kwiatki

Autor: Icek <icek_at_do.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 14:20:35 MET

W dniu 2011-03-08 13:53, Smok Eustachy pisze:
> Dnia Tue, 08 Mar 2011 13:50:17 +0100, sqniC napisał(a):
> /.../
>>
> Albo 54 albo 100. To jest na porzÄ…dku dziennym.

ja kiedyś miałem taki przypadek jak jeszcze był internet 64-128kb/s:

- dzień dobry, ja chciałam zgłosić reklamacje, kupiłam internet 128kb/s
a ta ikonka pokazuje 100. Ale w sumie nie dzwonie że coś działa źle bo
działa mi dobrze. Tylko wie Pan, sąsiadka kupiła 64kb/s i też jej
pokazuje 100. I trzebaby to naprawić

Icek