W dniu 2011-03-08 13:53, Smok Eustachy pisze:
> Dnia Tue, 08 Mar 2011 13:50:17 +0100, sqniC napisał(a):
> /.../
>> "Proszę Pana po zmianie umowy na ten szybszy internet, nie mieliśmy go
>> ani razu, cały czas tylko ten jeden mega, będziemy musieli zrezygnować z
>> waszego internetu"
>> Technik na miejscu testuje po 10 razy działa jak trzeba, woła Panią i
>> prosi, żeby pokazała jak ona testuje. Kobieta otwiera połączenia
>> sieciowe -> stan połączenie sieciowe -> prędkość 1,0 Gb/s :]
>>
> Albo 54 albo 100. To jest na porzÄ…dku dziennym.
ja kiedyś miałem taki przypadek jak jeszcze był internet 64-128kb/s:
- dzień dobry, ja chciałam zgłosić reklamacje, kupiłam internet 128kb/s
a ta ikonka pokazuje 100. Ale w sumie nie dzwonie że coś działa źle bo
działa mi dobrze. Tylko wie Pan, sąsiadka kupiła 64kb/s i też jej
pokazuje 100. I trzebaby to naprawić
Icek
Received on Tue Mar 8 14:25:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 14:40:01 MET