Re: kwiatki

Autor: sqniC <sqnic_at_no-spam.pl>
Data: Tue 08 Mar 2011 - 13:50:17 MET

W dniu 2011-03-08 13:05, Icek pisze:

> prezentuję parę sztuk:

To ja tez dodam swoj, jeden z ulubionych

"Proszę Pana po zmianie umowy na ten szybszy internet, nie mieliśmy go
ani razu, cały czas tylko ten jeden mega, będziemy musieli zrezygnować z
waszego internetu"
Technik na miejscu testuje po 10 razy działa jak trzeba, woła Panią i
prosi, żeby pokazała jak ona testuje.
Kobieta otwiera połączenia sieciowe -> stan połączenie sieciowe ->
prędkość 1,0 Gb/s :]

pozdr./seba