W dniu 2011-03-08 13:05, Icek pisze:
>> Zdecydowanie nie, jeśli masz usługę OK to 9X% serwisów wygląda tak, że
>> problem leży po stronie sprzętu lub niewiedzy Klienta - każdy ISP w tym
>> temacie opowie Ci dziesiątki anegdot, zresztą poczytaj sobie ten wątek.
>
> prezentuję parę sztuk:
>
To ja tez dodam swoj, jeden z ulubionych
"Proszę Pana po zmianie umowy na ten szybszy internet, nie mieliśmy go
ani razu, cały czas tylko ten jeden mega, będziemy musieli zrezygnować z
waszego internetu"
Technik na miejscu testuje po 10 razy działa jak trzeba, woła Panią i
prosi, żeby pokazała jak ona testuje.
Kobieta otwiera połączenia sieciowe -> stan połączenie sieciowe ->
prędkość 1,0 Gb/s :]
pozdr./seba
Received on Tue Mar 8 13:55:02 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 08 Mar 2011 - 14:40:01 MET